Imorgon gäller det

IMORGON ÄR VÅR MOTOWN MUSIKAL! Som vi har kämpat i ett halvår. Vi har slitit och engagerat oss som bara den inför en dag. Imorgon. JISSES VAD SPÄNNANDE. Allt vårt slit kommer ha utdelning imorgon! Det kommer sååååååå vara värt det. Det är fyra konserter. Två skolkonserter och två för allmänheten. Jag tror att det är utsålt. ÅH så kul! Det känns lite overkligt. Om 12 timmar så är det över. Jag kom alldeles nyss hem från vårt sista rep utan publik. Nästa gång vi spelar upp kommer det att sitta människor på de tomma bänkraderna. UNDERBART! Jag kommer att ha min egen mygga, en hatt och ett polisbälte. Coolt va? Efter konserterna ska jag ladda upp bilder. Jag hoppas att jag hinner ta några imorgon. Idag tog jag några men mest när jag låg i en cool pussmunsoffa. Det finns så mycket att fota. Speciellt under föreställningen men några sådana bilder lär jag ju inte kunna ta eftersom jag ingår i musikalen. Det får bli några backstagebilder istället.. imorgon alltså. Nu ska jag sova. Måste vara ombytt och på scen 8:30. Första konserten börjar klockan 10:00. Den sista är klockan 20:00. Det blir fullt upp hela dagen. Nu måste jag sova. Jag kommer att behöva den sömn jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0