Att välja när alla alternativ stinker

Mitt individuella val har tagits bort! Fattar ni!? Det är bara borttaget. Läraren bara drog. Han bara slutade från ingenstans! Hur grym kan man vara? Det var ju kul.. och lärorikt OCKSÅ! Vet ni vad det värsta är? Jag måste välja ett nytt individuellt val! Vet ni vad som är värre än det värsta? INGET ANNAT INDIVIDUELLT VAL ÄR NÅGOT JAG VILL GÅ! Ändå måste jag välja! Det är så sjuuuukt! Det är inte kul att välja mellan saker som suger. Det finns verkligen inget jag vill gå. På varenda en av alternativen är det något djupt inom mig som skriker NEEEEEEEEEEEEEJ! Igår diskuterade jag detta med fyra lärare. Jag trodde att de kunde hjälpa mig men alla var tyvärr helt hjälplösa. Jag är tvungen att välja mellan pest eller kolera. Så arg jag var när jag åkte hem. Jag smällde i alla dörrar som fanns. Jag gick med bestämda steg. Dom jag mötte på vägen blev nog chockade. Jag ber om ursäkt för det XD men faktiskt! Jag är väldigt irriterad över detta. Vi får väl se hur det löser sig i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0