A me tu apartieni.... sempre

Igår tog jag min övernattningsväska och promenerade bort till Magdalena. Vi köpte VÅRA chips, gjorde dip och åt massa andra onyttigheter. Jag blir alltid gödad hos Magda =D Vi såg Dirty Dancing. Magda såg den FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Jisses. Ofta man INTE har sett Dirty Dancing liksom XD men nu har hon ju det. I Oktober drar Magda till Italiten med skolan. Hon ska bo hos italienare. Hon pratade för första gången med en italienare som hade addat henne. Typ han som hon ska bo hos, kompis. LOL! Han var skööön XD Värsta schtekaren XD Han gillade Disney! Hallelujah XD Sedan såg vi Festival. En svensk ungdomsfilm som är lite skum. Det är iallafall sevärd men inte värsta grejen. Vi spelade förresten lite The Sims 3 också. ÅÅH VAD JAG VILL HA DET SPELET! Jag vill ha en balkong också. Det har Magda. Det var jättehärligt att stå på den på natten och titta ut över vårt lilla område. Myspys. Vi lade oss ungefär tre tror jag.

Mitt i natten blev jag skrämd för att Magda hade huvudet jättenära mitt och när jag tittade upp låg hon och stirrade på mig! HAHA! Jag dog XD Vi sov till ett ungefär tror jag. Vi åt frukost och sedan blev jag utkörd XD Nejmen dom skulle äta våfflor någonstans. Sedan skulle Magda köpa skor så jag drog hem. Det är väldigt varmt idag och himmelen är oskyldigt blå måste jag säga. Jag som trodde det skulle bli höstigt nu. Jag får väl vara glad för den lilla sol man får innan det blir så kallt. Det ska dock bli mysigt med höst. Tända ljus, stora tröjor och kalla händer. På hösten brukar man frysa och då får man värma varandra. Myspys XD Ikväll drar vi till brormin. Jag behöver en vit skjorta tills imorgon. Jag har en men den får inte vara så stor som min skjorta är. Jag har inte varit hos bror på jättelänge. Ska bli härligt att titta in igen *tummen upp* Här kommer bilder ifrån Magdas place.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0