En misslyckad pulkåkning XD

Jag och Emma skulle åka pulka idag. Vi klädde på oss ordentligt, tog tvåmannapulkan och gick den långa vägen till den vanligtvis perfekta backen. Backen som inte är så brant men väääldigt lång. Backen som inte så många känner till. När vi kom dit var backen helt tom. Det var fritt fram. Underbart! Vi satte oss på pulkan och gjorde oss klara för att susa iväg. Ett problem. Vi kom ingenstans XD Vi fick verkligen kämpa med händer och fötter för att komma någonstans. Ni vi fick lite fart envisades pulkan med att åka åt höger hur mycket vi än försökte svänga XD Till råga på allt hade vi faktiskt sönder pulkan på sidorna XD Det var inte speciellt kul. Det kändes som att vi åkte bara för att det var snö och då ska man åka. Vi gick hem efter en kvart XD Vi fick iallafall ett gott skratt åt oss själva. Det var så misslyckat ^^

Imorgon, torsdag, ska jag träffa Nahrin som jag inte träffat sedan skolavslutningen. Vi ska ta en fika inne i Stockholms stad :D På fredag ska jag äntligen "tågluffa" med Kenti och Stoff. Det har varit planerat länge. Igår, på fettisdagen, åt jag två semlor. En minisemla och så gjorde jag en själv som typ inte blev en semla men ändå kan kallas för en semla. Jag upptäckte även ett band idag! Jag har haft en av deras låtar hur länge som helst och älskat den men aldrig tänkt så mycket på bandet. Switchfoot <3 UNDERBART! Så otroligt bra. Var har bandet varit hela mitt liv liksom? Och jag kan inte längre ladda ned musik. Det får bli att lyssna på youtube ett tag framöver. Alla borde söka på Switchfoot! Allt är bra. Låten jag har är "Meant to live".
SWITCHFOOT <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0