Vuxen nog att veta att det är en dålig idé, ung nog att inte bry sig?

Jag har ett dilemma. Ett väldigt fjantigt egentligen.. borde tänka på viktigare saker MEN här är det ändå. Jag har alltid velat ha kuddkrig med dunkuddar. Det står tillochmed på min att-göra-innan-jag-dör-lista. Jag menar, hur kul ser det inte ut att ha kuddkrig i filmer och på den här bilden exempelvis?
 
Bildkälla
 
Och nu har jag min chans. Har en dunkudde som är väldigt välanvänd och läcker fjädrar. Den har tjänat väl men ska slängas (har googlat återanvändning men hittar inget.. gör ni?). Nu har jag alltså en dunkudde som är fullt kapabel till att slås sönder i det mildaste av krig. Men nojar över en sak.
 
 
Alla fjädrar måste städas upp. Fjädrar är så svårt att samla ihop igen. Åh känner mig som en gammal vuxen som tänker ansvarsfullt och tråkigt. Ska jag skippa min önskning för att jag oroar mig om efteråt? Kommer säkert hitta fjädrar fram till flyttstädningen men ÄNDÅ. Kan vara värt det. Det är ju något speciellt med att göra saker en länge velat göra, även om det inte blir som det var tänkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kände att det här är för dig alfons: http://pillowfightday.com/2015/
Hittar en på fb för förra året men inget för 2015 - du kanske ska skapa ett evenemang? ;)
Kram

2015-02-22 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0