Namnskyltar

Hur taggad blir en inte på att få komma ut och arbeta när såhär vackra skyltar dimper ned i brevlådan? Den verksamhetsförlagda utbildningen börjar i februari och det ska bli väldigt spännande (men också läskigt!!). Som ni ser har jag beställd skyltar att använda när jag är färdig med utbildningen också. Lika bra att beställa på, tänkte jag. En skylt när jag känner mig kreativ och sprudlande och en som är mer formell (tråkig). Med andra ord - skyltar som förhoppningsvis passar alla dagar och tillfällen. Hade visserligen inte planerat att vara tråkig på jobbet men ni fattar.
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vart beställde du mitten skylten ifrån? :)

Svar: Alla skyltar kommer från http://www.vardvaskan.se/
ElinThePelin

2015-11-21 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0