Mycket att gå på

Jag är så himla sugen på en sorts kaka att mumsa på till eurovision. Jag kommer dock inte ihåg vad den heter och något recept kan jag inte finna i mina egenkomponerade receptböcker. Jag har bakat kakan någon gång för länge sedan med någon vän som jag inte kommer ihåg vem det var. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som var i kakan heller. Var det en chokladkaka? Det var kanske kokos i, men inte vet jag.
 
Jag har alltså inte så mycket att gå på i mina googlesökningar. Det enda jag kommer ihåg var att den var himla god och jag har en bild i huvudet av hur den såg ut, så kanske att jag skulle känna igen den om jag såg den på bild. Provat att googla "kaka" men det fungerade sådär. Får leta vidare en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0