Drömmig kväll i juni

Igår fick jag uppleva det här igen, fast i Stockholm den här gången. Första Sverigekonserten för denna musikgud på över tio jävla år! Jag är så otroligt lycklig över att jag fick sitta där i Globen med personer både bredvid mig och på scen jag tycker så väldigt mycket om. Ett sådant där tillfälle då en vill spara känslan i ett speciellt fack i kroppen och ha i tryggt förvar i all evighet, för att sedan kunna plocka fram och känna lite på ibland när det behövs.
 
Kolla coola tishan <3
 
Såhär nära satt jag den här gången och OBS inte zoomat. Svårt att ta bra bilder med mobilkamera men vill ändå ha en bild på stjärnan
 
Fina publiken körde klassikern lys-med-din-mobillampa. Stämningsfullt och fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0