Skriver på en dator som eventuellt sprängs snart

Nu är vi äntligen hemma efter ett skönt jullov! Vi har hunnit packa upp, äta mat och kontrollera så att ingen gjort något sorts inbrott. Vi har även vattnat de stackars blommorna som faktiskt överlevt de två veckor de varit ovattnade. Jag hällde på "en aning" för mycket vatten innan jag åkte och tänkte att om de ändå ska dö kan de väl få dö med för mycket utav det goda. Varenda blomma (fyra stycken men ändå) hade dock hälsan i behåll så det tackar jag hjärtligt för.
 
Fast en konstig sak har hänt. Mitt datorbatteri verkar ha typ dött för evigt? Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det än.
Såhär ser det ut. Är min dator i fara? Ska googla nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0