Hoppas jag inte tappar bort snippan

Idag är det internationella dagen för nolltolerans mot kvinnlig könsstympning. Detta stödjer jag genom mitt nya halsband. Halsbandet är köpt på snippasmycket.se och bär ett budskap om jämställdhet. Hur häftigt är det liksom inte att gå runt med en vagina runt halsen!? Dessutom går vinsten till organisationen Kvinna till kvinna som kämpar för att alla flickor och kvinnor ska ha rätten till sina egna kroppar och makten över sina egna liv. Sjukt viktig organisation!!!!!
 
 
Det där är vad jag kallar blygdläppar
 
Jag lyckades med nyårslöftet förresten. Och håller det andra löftet genom att inte retuschera de bilder jag bjuder på idag. Det känns som ett lovande år.

Kommentarer
Postat av: Magda

Bara sitter här och scrollar igenom dina inlägg och FAN vad du är bra!

Svar: Haha men åh fina du tack! DU MED vet du <3
ElinThePelin

2014-03-29 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0