Verksamhetsförlagd utbildning

Nu har jag min första VFU (som det nu heter istället för praktik). Jag ska hänga på en kirurgavdelning i tre veckor och första veckan är avklarad. Har varit både jättepeppad och vettskrämd inför detta moment i min sjuksköterskeutbildning men jag har haft SÅ KUL den här veckan. Alla är snälla och jag har lärt mig så mycket redan! Dagarna går förvånansvärt fort för det händer saker hela tiden samtidigt som jag inte upplever att det är stressigt. En perfekt balans!
 
Blivande sjuksköterskan Elin
 
Denna bild är dock tagen i februari då jag för första gången fick äran att bära vårdklädseln. Nu ser jag ännu proffsigare ut med namnskylt till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0