Den värsta i mitt liv

Igår cyklade jag in till Kalmar, var på ett global yoga-pass och cyklade hem igen. Detta är troligtvis orsaken till att jag har träningsvärk idag. Inte heller vilken träningsvärk som helst. Det här är träningsvärken FROM HELL! Den värsta i mitt liv. Jag har ont i muskler jag inte visste fanns. Allt jag gör, gör ont. Varje gång jag lyfter händerna från datorn gör det ont. Varje gång jag skrattar gör det ont, vilket liksom blir som en ond cirkel för jag skrattar åt min situation men då gör det ont och då skrattar jag ännu mer. Galet! 
 
Jag kämpade i alla fall på bra igår, det är ett som är säkert. På schemat idag står plugga och tvätta. Vi får se hur jag klarar av dagen men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0