Jag har sett John Mayer med mina egna ögon

Nu skriver jag för första gången efter att ha sett John Mayer live. Vi snackar PÅ RIKTIGT live nu verkligen och inte bara den dvd:n med livekonserten Where the light is (som för övrigt är sjukt bra, så titta och lyssna nu!). Ja, vad kan jag säga. Det var magiskt, som väntat. Grät från början till slut ungefär. Liksom "ååh... nu.. nu börjar deeet!", "ååh nu är det den hääär låten" och "ååh nu sjöng han sådär som bara haan kaaan". Så himla himla sjukt bra var det.
 
I hemlighet hade jag önskat tre låtar. Dessa tre låtar spelades. Lycka eller vad? Här går det att läsa om konserten. Jag länkar en låt som spelades, så ni kommer i stämning.
 
 
Kommer behöva skriva av mig mina John Mayer-känslor så det blir några inlägg om denna fantastiska musiker här, i snabb följd. Lägger förresten alla inlägg i kategorin Högtider, för det känns lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0