Tänkte väl att det var för bra för att vara sant

Fina fina älskade John Mayer ska på turné i höst. När jag fick reda på detta var de fyra konserterna i Danmark och Norge redan totalt utsålda. Aldrig kommer han till Sverige heller. Suck. Jag fick i alla fall familjen att nappa på en Londonresa. Där finns det nämligen platser kvar. Överlycklig satt jag och väntade på att vi skulle åka hem från midsommarfirandet för att kunna beställa biljetter.
 
Hjärtat slog snabbt när jag tänkte på hur nära det var att kanske snart få se honom på riktigt! SUPERLIVE liksom. Vi kom hem och jag började ivrigt knappa in rätt hemsida. Vi blev tilldelade ett par platser. Vi ska betala. Och.. det går inte. Det funkar inte. Det är något krångel med betalningen. Vi kan inte beställa biljetter.
 
Vi försöker hundra gånger men det går inte. Man behöver ha e-legitimation och det har vi inte. Det finns inget annat sätt. Hur kan det få krångla såhär när jag äntligen har möjligheten att se John Mayer live så himla nära mig? Imorgon kanske biljetterna är slut. Blir så arg och ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0