Nu tar jag mig ett välförtjänt lov

Igår skrev jag att jag hade en bra dag. Den här dagen har varit, om möjligt, ännu bättre. ALLT ÄR KLART inför LOVET! Är så himla glad men så himla trött att jag inte orkar vara glad. Alla uppgifter är alltså klara PLUS att jag städat hela lägenheten så jag kan lämna den i gott skick och komma tillbaka till ett städad hem i januari. Nu ska jag äta morötter med dipp och se på julkalendern. Är det bara jag eller är inte julkalendern alldeles fantastisk iår förresten? Älskar den!
 
Här är min fina ljusstake som jag fått av mamma. Visst är det fint med en ljusstake i fönstret men att få en när man ska bära packning i en storm är kanske inte optimalt. Dock värt det såhär i efterhand, så tack mamma.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Svar: det var min första gif bild någonsin och jag är såå sugen på att göra fler nu, ska komma på lite bra idéer bara :D Kram

2013-12-27 @ 17:58:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0