Jag har det bra

Idag låg jag bara i sängen och tittade på Sex and the City när lektionerna var slut. Någonstans mellan Carries otrohet och Charlottes förlovningsfest kände jag att jag behövde ta tag i mig själv och städade mitt rum. Jag bytte till och med sängkläder. Nu är det fräscht och fint. Det ska bli underbart att nyduschad få krypa ned i en nybäddad säng och läsa en bra bok som jag har fått låna.
 
Jag fick ett sådant sug efter makaroner under städningen så jag sprang ned till ICA och handlade. Det känns så bra att få handla till sig själv. Bara behöva tänka på vad jag gillar och vad jag vill äta i helgen. Jag har tvättid imorgon. Jag är sjukt nervös faktiskt. Det blir första gången jag tvättar alldeles själv. Var tvungen att springa ned till tvättstugan och kolla om någon snott min tid, sortera tvätten så mycket som det går och skriva upp tvättordningen. Känns nämligen som att det finns en möjlighet att detta kommer att sluta i total förödelse. Men annars är det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0