En gång Westlifefan, alltid Westlifefan

Jag sitter inne i mitt nystädade rum (orkade äntligen bära upp den största damsugaren jag skådat och behöver inte längre kliva på plastpåsar) och lyssnar på Westlife. Det är riktigt mysigt. I min yngre dagar var jag helt såld på Westlife. Bara jag hörde namnet pirrade det i magen och jag fick hejda mig själv från att inte skrika. Jag har nämnt det tidigare och även länkat till låtarna som fick mig att sluta andas för ett tag. Jag kom precis ihåg att jag en gång spelade in en video där jag spelar Westlifeintron, som jag plankat på piano, som jag glömde att ladda upp på bloggen sedan. Därför gör jag det nu.
 
 
Tvivlar på att någon kan eller bryr sig men om du är så nyfiken att du nästan spricker ska jag avslöja de rätta svaren i samma inlägg. Dock baklänges och genomstruket. Det får ju inte bli för lätt.
Nummer 1: niagA tI raewS
Nummer 2: ybaB poB poB
Nummer 3: evoL yM
Nummer 4: niagA looF
Den sista tog det ett tag för mig att knäcka faktiskt. Kände igen det så väl men kunde inte placera det. Väldigt frustrerande. Nu lyssnar jag på What Makes a Man. Fin låt. Trodde att den hette So I Can Get Over You ganska länge. Nu ska jag sova. Imorgon har jag bara fredagsmys och konsertlyssning på schemat (BOKSTAVLIGEN). Känns som att det blir en bra dag. Nu lyssnar jag på When You're Looking Like That.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0