Det var magiskt

Igår var en underbar dag. Jag rös mest hela tiden under konserten. Dock sjunger min stämma sammanlagt, mer eller mindre, fem toner under hela konserten. Vi körade ju mest. Dessa toner ligger inte i ett läge som är lätt att sjunga starkt i.
 
När det var konsert blev jag dock så peppad av stämningen. Jag ville så gärna sjunga starkt, och det sliter på rösten men när man står väl där bryr man sig riktigt inte om att det gör en aning ont. Jag känner av det idag dock men det var ändå värt det.
 
Bild från facebook som är en fin sammanfattningsbild av tisdagen
 
Idag åkte jag hem till fina mamma och pappa. Nu ska jag praktikisera i några dagar och sedan är det höstlov! Känns bra att vara hemma. Allt känns som vanligt fast egentligen är allt så annorlunda. Gillar känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0