Sjukstuga och folkhögskolor

Mamma och pappa är fortfarande alldeles för sjuka för att göra något annat än sova eller titta på tv. Jag har agerat hemhjälp i några dagar och handlat, lagat mat, diskat och städat. Det är tur att de har mig och jag har tur som har mitt underbara immunförsvar. På tisdag ska jag till Karlstad för det sista antagningsprovet och det var tänkt att pappa skulle köra mig men eftersom han fortfarande är sjuk så har jag beställt tågbiljett istället. Tur att jag har släkt där som hjälper till!

Jag kan förresten meddela att jag kommit in på en folkhögskola. JIPPIE! Nu vet jag iallafall att jag kommer att flytta. Det finns dock ett problem. Jag måste svara om jag vill börja på den skolan före de andra skolorna meddelar om jag kommer in där eller inte. Jag får liksom ingen valmöjlighet. Tänk om jag tackar JA och kommer in på en skola som jag hellre vill gå på? Eller om jag tackar NEJ och inte kommer in på någon annan?

Kommentarer
Postat av: Magda

neeeeeej fett svårt!! men samtidigt härligt att veta att man kom in på någon :D du kanske kan ringa och fråga de andra om du skulle kunna få veta i förtid?? (och kanske hitta på nån bra anledning eller jag vet inte ;D)

2012-05-06 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0