Inte så kaxig längre

Här har jag gått i flera veckor och berättat för alla hur mitt immunförsvar bara skjuter bort varenda liten sjuk bakterie. Gissa vad? Precis före mitt sista antagningsprov vaknar jag på morgonen och kan inte prata. Jag kan bara hosta. Hm. Jag gjorde provet iallafall. Jag hade ingen kontroll över rösten. Jag visste aldrig riktigt när den skulle svika mig. Det var.. intressant. Jag lär inte komma in där. Fast jag har fått brev från en skola till som jag kommit in på! Nu är det bara en kvar och det är den jag helst vill in på. Dock är det bara 12 stycken från hela Sverige som kommer in där så jag ska inte ha för höga förhoppningar.

Igår morse vaknade jag och kunde inte stå. Så fort jag försökte blev allt svart. Jag fick krypa ut i köket och hämta vatten. Men jag återhämtar mig snabbt. Nu har jag bara lite feber och kan tillochmed gå idag. Wow! Mamma och pappa är fortfarande sjuka. Jag hoppas att jag inte blir sjuk lika länge som de har varit men det är minsann ett ihärdigt virus som bitit sig fast.

Kommentarer
Postat av: Peter

Be well soon - och lycka till med antagningsprovet!



//Peter

2012-05-10 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0