Jag fattar inte att jag ar har

JAG AR I THAILAND! Kan inte riktigt fatta det men har ar jag. Det ar som en drom. Hotellet ar minst lika fint som pa bilderna pa hemsidan. Wow! Fast det ar en lang vag upp till hotellrummet och i den varsta hettan ar man alldeles utmattad nar man kommer upp. Vi ar valdigt trotta mest hela tiden men det far man vara pa semestern. Just nu regnar det nagot alldeles forskrackligt men det gor ingenting. Man kan bada anda och det ar ett valdigt vackert regn. Dessutom ar det inte ett dugg kallt.

Det ar sa sjukt billigt har! Vi har atit middag fem stycken for futtiga 350 svenska kronor. Vi bor pa en o som heter Koh Lanta. Det ar ungefar tva mil lang sa vi kan ta oss runt pa mopparna som vi hyrt men trafiken ar helt galen. Det ar vanstertrafik och ungefar inga andra regler.

Jag kanske hor av mig en annan regnig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0