Saknat mina föräldrar

Mina föräldrar är äntligen hemma! Som jag saknat dem. Första kvällen tänkte jag att JAG VILL BO SJÄLV FÖRALLTID! Visst var det najs att få ha några dagar för sig själv men timmarna innan de skulle komma hem var jättetråkiga. När skulle de komma? Till slut kom de äntligen hem. Då blev jag glad. De behöver vara borta lite sådär ibland så att man får sakna dem. Mina fina föräldrar.
 
Jag har märkt att jag inte gör någon mat när jag är själv. Det är ju jättetråkigt att göra mat bara till en person. Jag levde på yoghurt och smörgåsar under fem dagar. Håller antagligen inte i längden. Jag skrev några inlägg när päronen var borta som jag nu har efterpublicerat. Vill inte publicera inlägg om att jag är ensam hemma när jag inte riktigt vet vilka som läser min blogg. Det går iallafall att läsa dessa inlägg längre ned på sidan eller här och här. Nu ska jag gå och krama på dem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0