Första hela helgen i januari

Jag hade en underbar helg. På den röda dagen som är röd utan att jag vet varför (men det gör liksom inget) så gjorde jag absolut ingenting och det var helt förtjusande. På lördagen storstädade vi huset hela familjen. Därefter åkte jag till Natalie. Vi pratade om allt möjligt! Jag tror att jag kommit på vad jag vill göra i höst men jag håller det hemligt än så länge. Eheheheh. Det känns iallafall förträffligt!

Precis när jag skulle bege mig därifrån ringde min fina syster och bad på sina bara knän att jag skulle komma och äta middag hos henne. "JAG KLARAR MIG INTE UTAN DIG!" sade hon. Kanske. Jag hade liksom inget annat val än att börja åka åt motsatt håll med tunnelbanan. Syster bjöd på korv och potatis. Vi bar ned saker till hennes källarförråd som på riktigt är det minsta jag sett! Varenda lägenhet i samma hus hade ett större förråd. Systerns förråd låg precis vid dörren och var därför indraget. Det var verkligen jättelitet.

Sedan tittade vi på en film som hette Despicable Me i 3D. Det var häpnadsväckande! Sedan såg vi filmen Eat, Pray, Love. Den tog ju aldrig slut. Jag ville bara få sova. Den hade säkert varit bättre om jag inte varit så trött. Jag fick sova på soffan. Inte min bästa natt precis. På söndagen vaknade vi och åt toast framför tvn medan Sex and the Cityboxen öppnades! Denna helg var precis som helger ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0