Barn är typ det finaste som finns 3

Jag ville verkligen inte gå till jobbet idag. Jag ville bara fortsätta sova och jag kände mig på gränsen till sjuk. Halsen värkte och jag var snuvig. Till slut gick jag ändå upp och hade tio minuter på mig att bli klar innan bussen gick. Sjukt otaggad var jag.

Sedan kommer jag fram. Det första jag ser är fyra femåringar som improviserar fram Bockarna Bruse alldeles själva med hjälp utav en rutschkana som man kan vara under. Vilken inlevelse. "VEM ÄR DET SOM KLAMPAR PÅ MIN BRO!?!?!?" Haha. Det fick mig att le stort trots att jag trott att ett leende var det sista jag skulle få fram idag.

Det gjorde inte saken värre när ett barn kom fram till mig och tittade på mig med sitta-i-knät-ögonen och följande konversation utspelades.
Jag: Hur mår du idag?
Barnet: Inge bra
Jag: Varför då?
Barnet: Jag vaknade på fel sida av kudden. Den var upp-och-ned.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0