Hemkommen från Värmland

Jag har haft en jättefin helg. Vi hade kusinträff med sju av tio kusiner på plats hos mormor. Vi åt den godaste chokladtårtan som jag någonsin smakat. Det var helt fantastiskt att få spendera en hel helg tillsammans med lilla My. Jag blev ju faster i december. Nu har över två månader gått. Hon blir bara finare och mer underbar hela tiden. Och mormor var lika fin och underbar som alltid. Fast jag har ont i kroppen, som en liten tant, efter att ha sovit i mormors gästsängar (ja, i plural, för jag bytte). Det ska bli skönt att få sova i sin egen säng nu. Tänk att det finns sängar som är så sköna som min. Det finns nog kanske bara en förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0