Har flyttat och grejer

I söndags tog jag mina tre resväskor och två ikeakassar, innehållande cirka allt jag äger, och åkte bil i fem timmar. Vi parkerade strax utanför Kalmar för då var vi nämligen framme. Jag ska plugga på en folkhögskola fram till 24e maj. Än så länge så känns allt bara helt fantastiskt. Jag har ett fint litet rum med utsikt över solnedgången, har bara träffat trevliga människor, lärarna verkar alldeles underbara och jag får hålla på med det jag tycker är roligast i hela världen. Får jag verkligen vara med om det här? Ungefär så känns det.
 
Följande kurser ska jag läsa:
  • Röstuppvärmning
  • Röstteori
  • Vokalgrupp
  • Solosång
  • Ackompanjering på gitarr/piano
  • Kör och musikteori
Det kan ju bara bli bra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lovisa Jansson

Det är klart att det blir bra

2012-08-22 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0