Att ha valt sånger

Nu har jag skickat in mina noter till två folkhögskolor som jag har antagningsprov på nästa vecka. Jag gick upp extra tidigt imorse och postade kuverten. Man måste liksom synka kollektivtrafiken med livet. Den ena folkhögskolan ville att man skickade in tre låtar och den andra ville bara ha två. Anledningen till att man ska sjunga fler sånger är antagligen för att man ska visa sin bredd. Alltså ska låtarna vara så olika varandra som möjligt, både känslomässigt och tekniskt, men man ska ändå göra dem bra.

OJOJOJ vad jag var frustrerad igår. Fram och tillbaka och hit och dit men nu är kuverten skickade. Nu kan jag inte ändra mig längre. Det känns både underbart och hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0