Andra stoppet på Sverigeturnén

Jag har kommit hem från folkhögskola nummer två och tagit en skön dusch efter sex timmars bilresa. Jag hade det bra. Denna folkhögskola låg jättefint med en liten sjö och en liten skog precis som jag vill ha det. Jag gjorde mina prov och är nöjd. Sedan har jag ingen aning om hur höga krav det är och hur många som söker. Vi var iallafall en skön liten grupp som sökte idag.

Direkt efter proven var klara åkte jag och min underbara pappa, som är min alldeles egna privatchaufför dessa dagar, hemåt medan vi lyssnade på vår trippelcd med schlager. När jag kom hem hade mamma dukat fram te och smörgåsar och kokat ägg. Min mobil hade kommit med posten och vi hann hem till Glee. Kan det bli bättre? Nu börjar det om två minuter. Det är så jag anpassar mig nuförtiden.
Det har blivit lite såhär:
Måndag
Tisdag
Gleedag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0