Sammanfattad vecka 36

Det har varit en fin arbetsvecka men jag är så trött. Jag somnade till femmans fredagsfilm igår även fast jag så gärna ville se den. Jag kommer mer och mer in i förskolevärlden. Jag trivs himla bra. Det är roligt att gå till jobbet (men det känns ändå inte som något jag vill göra resten av livet). I måndags skrev jag på ett nytt anställningsavtal till 7e februari. Känns bra.

Igår kom min fina bror och hans fina sambo över på middag! Det var himla trevligt! Sedan spelade vi Med andra ord. Det var så längesedan! Jag och syrran hade värsta flytet ett tag. Vi kunde alla ord. Kopplingarna var sjuka.
- "Ett namn"
- "ANTON!"
- "Yes".

- "Pappa"
- "Kastanjetter"
- "Nej, det andra"
- "Modesty Blaise"
- "Rätt".

Ni fattar. Vi var oslagbara. Nu hamnade vi dock i lag igen efter några år. Vi kom sist. Det var kul ändå! Som ni ser bloggar jag inte speciellt mycket längre. Hur ska jag orka allt? Det blir liksom på helgerna som jag hinner. Jag har haft min tredje och fjärde körlektion i veckan. Jag är himla suverän på backning. Typ.


Kommentarer
Postat av: agnés

hahaha, åh, hurra för din kommentar!!!!

2011-09-10 @ 16:43:30
URL: http://baradans.blogg.se/
Postat av: Peter

Lycka till med körkortet! Det är inte så svårt som man tror.

2011-09-11 @ 02:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0