Nu lämnar vi detta bakom oss



Jahapp. 77 grattis på facebook. Hur kan det vara möjligt?

Jag menar, jag har 388 vänner på facebook. Vad hände med de resterande 311? Var alla dessa människor inte inloggade idag? Var de för upptagna för att skicka ett litet grattis? Råkar jag ha 311 ovänner som jag inte visste om? Några kanske tänker "Nämen hon hälsade inte sist vi sågs" eller "Nu tänker jag visa min fientlighet och inte gratta" eller någon kanske skickade ett massmeddelande till alla mina vänner och sade "Elin är en ond kvinna! Strejka mot ondskan genom att inte gratta henne på hennes födelsedag". Vad vet jag.

Nejmen okej. Födelsedagsivern steg mig åt huvudet där. Tack för all uppvaktning! Min födelsedag var superfin. Förresten; HAHAHAHAHAHA! Jag hade glömt att jag tidsinställde inlägget under! Jag älskar den videon! Så underbar! Jag blir så glad av den. Har sett den ungefär 235612958 gånger idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0