Jag behöver lite grattis

Tänkte bara berätta att jag fyller år om sisådär en timme.

Men såhär va. Jag och Natalie var och gymmade idag. Natalie låste in sin nyckel i sitt skåp med busskort, mobil, jacka och alla andra tillhörigheter man kan tänkas ha med sig. Hon kunde inte ens komma ut ur gymmet eftersom man behöver gymkortet för att passera spärren (och kortet var såklart inlåst). Detta skedde efter att personalen gått hem så vi försökte alla tricks vi kunde med att få upp det. Hårnålstricket är bara en myt ska jag säga er. Vi frågade alla biffiga gangsta gymgrabbar hur mycket bryta-upp-lås-erfarenheter de hade. Ingen respons. De ville väl ej åka fast. Vi ringde jouren till slut och det löste sig. Det blir ett fint minne.

Gratta mig nu så att jag blir glad(are).

Kommentarer
Postat av: Peter

Ett stort grattis på födelsedagen!!!



Mvh

Peter

2011-09-23 @ 20:56:24
Postat av: Anonym

GRATTIS MIN ÄLSKLING!



Okej. Jag erkänner. Jag skrev den här kommentaren själv.

2011-09-23 @ 23:40:42
URL: http://alfonx.blogg.se/
Postat av: Sofia

grattis i efterskott ;)

2011-09-25 @ 07:57:22
Postat av: You know who

GRAAAAATTTTIIIIIS I EFTEEEEEERSKKOOOOTTTTTTT! :D:D:D:DD:D:D

2011-10-03 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0