Imorgon är det 99 dagar kvar


Titta vilket sött par. Det är min kära bror och hans kära sambo. Jag har en fin nyhet att berätta! Om 100 dagar beräknas det komma ett tillskott till vår familj! JAG SKA BLI FASTER! Hur underbart!? Så himla mysigt. Och jag som ÄLSKAR gravida magar. Jag vill nästan bli gravid bara för att få magen liksom.

Jag fick veta det i maj ungefär men har inte avslöjat den lilla hemligheten. Nu kunde jag inte hålla mig längre! Måste berätta hur jag fick veta det. Jag var i Värmland. Mormor firade sina 80 år. Alla 10 kusiner var och bowlade på kvällen.

Då hör jag min ena kusin säga "När blir det då?" och broderns sambo svarade "I januari ungefär". Klart man hajar till liksom. "Vad pratar ni om?" frågade jag. "Vi ska få bebis!" svarade hon. Jag blev sjukt chockad. Visade sig att typ alla kusiner hade fått reda på det före mig och min syster HAHA! Bra prioriterat liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0