Faktiskt så bra som det sägs

I lördags åkte jag och syrran på spontanbio. Vi var framme tio minuter före filmen skulle börja. Inte tänkte vi på att det är kö till biljettkassan på lördagar. Vi kom fram en kvart efter filmstart men fick ändå biljetterna. Vi missade bara reklamen. No big deal!

Vi såg Bridesmaids! Den är väldigt omtalad. Himla rolig kan jag meddela! Det är sådär att man skrattar rakt ut. Underbart! Baksmällan del 1 & 2 sägs vara sådana filmer men faktiskt är jag inget fan av dessa. Iofs har jag inte sett del 2 men eftersom ettan inte fick mig att skratta speciellt regelbundet känns tvåan inte som något idé. Bridesmaids däremot. Då kan man använda ordet rolig.

Samma kväll såg jag Notting Hill och Bröllopsduellen som råkade gå på tv. Mycket såkallade Chick flicks på en dag.


Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0