Det var inte sista gången jag sladdade

Igår var jag ledig från jobbet. Jag körde nämligen risktvåan, med andra ord HALKBANAN. Jag var ganska nervös över hur många motorstopp jag skulle göra och tänk om jag krockade!! Fast mest kändes det skönt att jag skulle få vara ledig en halv dag när riskutbildningen var färdig. Det var KUL med halkbana. Att sladda var ungefär det roligaste med att köra bil (tätt följt utav accelerera och hårdbromsa vilket vi också gjorde). 

Första gången jag satte mig i bilen fick jag motorstopp två gånger i rad. Började bra. Efter det så släppte nervositeten. Då hade det värsta redan hänt liksom. När riskutbildningen var färdig så skjutsade pappa hem mig. Sedan var jag hemma och gjorde absolut ingenting. Det kändes lite som en extra söndag. På kvällen gymmade jag med Natalie och sedan skjutsade jag henne hela vägen hem! Det var första gången jag skjutsade någon. Jag var himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0