CD-skivor är underskattade

Visst kan det kanske tänkas vara dyrt att betala 150 svenska riksdaler för låtar som man kan få lyssna på gratis. Ändå älskar jag att köpa cd-skivor. Jag har precis köpt skivor där jag hört varenda låt redan, men jag vill ha skivan. Jag vill dels stödja artisten. Sedan älskar, verkligen ÄÄLSKAR jag de små "böckerna" med låttexter och annat spännande som tillkommer. Titta bara på dessa tre siduppslag.


James Blunts skiva Some Kind of Trouble har alla ackord inskrivna till varje låt. Underbart!


John Mayers skiva Heavier Things ger oss en beskrivning av varje låt precis som ovan. Så himla fint!


Taylor Swifts "cdbok" till Speak Now är väldigt tjock och fullproppad med vackra bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0