Varning för skryt

I måndags plankade jag färigt denna låt, förstår ni! Jag har bara massa ackord kvar att skriva ned, men all "sång" är färdig. ÄNTLIGEN! Igår visade jag mitt arr för min handledare, som är musiklärare. Han blev jätteimponerad! Han sa saker som "Har ingen alls hjälpt dig?", "Alldeles själv!? Oj" och "T.o.m. JAG skulle ha tyckt att det var jobbigt". TACK! Där fick jag min bekräftelse på att jag faktiskt är ASBRA på att planka. När vi gör diktat på Gehörs- och musiklära B brukar jag vara klar när de andra gjort hälften. Hehe.

JAg måste dock finna mig en KICK-ASS-gitarrist som kan följa mig lika bra som hon i videon kan följa sig själv. Det blir inte lätt. Vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0