Jag vet att ni bryr er egentligen

Nämn något som gjorde dig glad igår: Glass
Vad gjorde du kl 08 imorse: Väntade på bussen
Vad gjorde du för 15 min sedan: Hade pinanolektion
Det sista du sa högt: Korvi
Det senaste någon sa till dig: Behöver du papper?
Vad har du druckit idag: Mjölk
Vad var det senaste du åt: En smörgås med smör och leverpastej
Vad var det senaste du köpte: Creme fraiche och lösviktsgodis
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Mulet och deprimerande
Godaste glassmaken: Melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet inte
Sover du tungt: Inte nu, men när jag sover sover jag på riktigt
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb och det trivs jag inte med
Favoritklädsel: Jeans och tröja
Favoritlåt just nu: The Darkness - I Believe in a Thing Called Love
Vad ser du om du tittar till höger: En flygel
Vad gör dig glad just nu: The Darkness
Vad ska du göra härnäst: Ta närvaro till projektarbetet
Kläder just nu: Ja
Sommarplaner: Cykla runt på Gotland och tävla med kören i Österrike
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: Mest piano, men jobbar på gitarrskillsen
Morgon eller nattmänniska: Natten är bäst
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Jungfru.. tror jag? Eller vad är det för konstiga ändringar som skett?
Äckligaste insekten: Gråsugga och tveskjärt
Bästa maträtt: Potatisgratäng med något gott grillat kött. MUMS!
Bästa dryck: Svårt.. men vatten är ju bäst för hälsan
Bästa alkoholdryck: Cider, om jag måste säga något..
Använder du smör på smörgåsen: Alltid! En smörgås utan smör är ingen smörgås
Smågodis eller färdiga påsar? SMÅGODIS! Fast mina underbara kärleksplopp kom i påse
Landet eller mitt i stan? Mittemellan, som jag bor nu. Nära till stan men även nära vatten och naturen
Har du barn? Nej
Är otrohet okej? Nej
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Verkligen
Tycker du om att dricka dig full? Nej
Hemmafest eller krogen? Krogen tror jag
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Ett eluttag
Vad var det senaste du såg på tv? Bones
Utan att se efter, gissa vad klockan är: Kvart över nio kanske? Den är 09:25
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Några mysiga elver som sjunger
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag gick från tunnelbanan till skolan runt halv nio
Vad har du på dig? Jeans, tröja, stumpor, underkläder, skor, armband
När skrattade du senast? Tre sekunder sen
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Whiteboardtavlor och olika collage
Har du sett något konstigt på sistone? En flygande stor elefant! Dumbo gick på tv igår
Vilken var den senaste film du såg? John Mayers liveconcert Where the Light Is <3 Om det inte räknas så var det någon svensk film på tv som hette Sex, hopp och kärlek eller något liknande
Tycker du om att dansa? När ingen ser

Kommentarer
Postat av: erikaaaa

theeey, bones ^^

(reagerar en månad efter inlägget gjordes (a) )

2011-04-10 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0