ICA MAXIs personal är helt underbar

Jag och syrran har varit och storhandlat inför kommande vecka. När vi handlar brukar det bli ganska mycket (ehheheheheheh) men det får föräldrarna stå ut med. Ungefär mitt i handlingen började syster att må dåligt. Jag placerade henne på en affärspall och letade efter ett glas vatten. Personalen hjälpte gärna till och sade "Om det finns något annat vi kan hjälpa till med så är det bara att säga till". Underbara!

Jag fick sköta den fortsatta handlingen mestadels själv men det gick bra. Vi handlar med sådan där självscanning, och när vi skulle betala så blev det kontroll. Vi var alltså tvugna att packa upp alla fyra överfulla kassar igen, för att kontrollera att vi scannat rätt. Syster orkade inte så jag fick kämpa på själv. En personal kom och hjälpte mig att packa i kassarna igen. UNDERBAR! Så snälla och trevliga att jag bara vill krama allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0