Om man ändå kunde skriva låtar

Dessa två är så sjuuuuukt bra låtar. Tänk om man kunde skriva sådär bra låtar. De som har skrivit dessa är inte kända. Det visar kanske att vem som helst kan skriva bra låtar? Kanske tillochmed jag? Jag önskar att det var så.

She Plays Boys

Jag döööör typ av hennes röst. Sååååå bra röst och såååå bra sångteknik. Jag fastnade först efter att ha hört den här. Lyssna mellan 2:50 - 3:03. Jag tror att ni förstår var jag dog först. Om inte ni dör där är ni konstiga.

Refräng på hennes egen låt:
I play guitar and she plays boys
I write you songs she writes you off her list to kiss
She tells you lies
Im telling you how it is
You deserve better than fake tans extensions and name brands
We sing our favorite song and she calls it noise
I play guitar and she plays boys

I Hope You Love Me Someday

Här är texten redan tydlig så det behövs ingen lyrics :) Den här låten hittade jag för hur länge sedan som helst och den är fortfarande så otroligt bra. Så mycket hjärta. Åh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0