En dag fullproppad med aktiviteter

Idag har varit en så sjuuuukt lång dag. Jag ska minsann berätta. Jag försov mig med flit eftersom jag vet att det inte är några viktiga lektioner dessa tider. När jag dessutom kom fram, 45 minuter för sent, visade det sig att läraren som hade lektionen var i Spanien (?) så vi hade ingen lektion alls. Nästa lektion var religion - mitt slutbetygs svarta får. INTE NU LÄNGRE! JAG FÅR G I RELIGION! Lycka.

Sedan var skolan slut typ eftersom alla kurser är avslutade. Jag tog reda på att jag får MVG i Arbetsmiljö- och säkerhet. Inte illa. Sedan gick jag hem. Jag skulle möta Magdalena på eftermiddagen men hon hade studentlunch först och jag slutade tidigare än beräknat så jag gick och gymmade. Jag var jättehungrig när jag kom hem och alldeles ensam hemma. Vi hade inte ens någon pan pizza så jag gjorde pyttipanna med stekt ägg. Jag känner mig stolt. Jag är inte precis värsta kocken. Efter maten och en dusch åkte jag in till stan med Magda. Vi uträttade massa ärenden tillsammans. Jag lämnade tillbaka en biblioteksbok på musikbiblioteket. Magda köpte studentpresent och skor.

Därefter åkte jag hem och åt pizza som jag och syrran beställde från en pizzeria. Sedan gjorde jag mig redo för Tullinge gymnasiums slutskiva. Jag mötte Erika innan så gick vi dit tillsammans men vi hittade typ inte, haha! Det tog ett tag. Det var värsta minidansgolvet så det blev många knuffar och armbåganden. Annars var det trevligt. Mina fötter är helt slut. Det tog lång tid att komma hem men nu är jag hemma. Jag funderar på att dygna eftersom jag ändå ska upp om två timmar men jag är så otroligt trött. Jag skulle inte ha satt mig vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0