En tisdag på Skansen

Skansen öppnade tio. Vi var där halv elva. Jag har varit där runt två-tretiden förut och ändå fått hyfsade platser. När vi kom dit igår var det redan fullt! Det var antagligen inte så smart att gå på allsång den tisdagen som Håkan Hällström var gäst. Jag såg bra iallafall eftersom jag är så lång :) Vi spelade allsångsspelet i flera timmar. Det var en trevlig dag men efter sju timmar sittandes på en filt har man haft det roligare. Det är så kul efter alla rep och när det är den riktiga sändningen. Man märker en sådan skillnad på hela publiken. Alla blir så taggade och helt plötsligt är alla jätteglada! Så underbart!


Miranda och Elin efter två timmar på en filt


En halvtimme innan

 
Miranda hade lite myggbett..


SIW MALMKVIST!
Cool kvinna det där



HÅKAN HÄLLSTRÖM!


THE MONIKER!



ULRIK MUNTHER!
Så jävla söt


MÅNS!
Och ja, han är faktiskt lika snygg i verkligheten som på tv


Mm.. f1 snygg


Kommentarer
Postat av: PIZZAHAHAHAHAHA

trevlig vi hade :) å mina vackra 107 st myggbett på höger ben å resten på de vänstra...å the moniker e också snygg haha

2011-07-06 @ 23:48:51
URL: http://xpizzastarfighterx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0