Gröna granna sköna sanna sommar

Vilka härliga dagar jag har haft nu på sistone! Jag somnar alltid lycklig. Hur underbart är inte det? Idag har jag och min fina syster cyklat till en campingplats, eller vad man ska kalla det. På sommaren finns det tillgång till bad och minigolf och på vintern kan man åka skidor där. Det är ungefär en mil dit ifrån vårt hus. Det är så härligt hur man hatar alla uppförsbackar och älskar alla nedförsbackar. Vi klev inte av cykeln i en endaste lite uppförsbacke. Vi kämpade verkligen! Inte illa om jag får säga det själv.

Inte nog med att vi cyklade en mil. Vi gick sedan upp för skidbacken, enda upp på toppen. Det är en bit kan jag lova. Sedan skrek vi lite. Jag joddlade lite sådär som man borde göra på höga kullar. Sedan gick vi ned. Det var nästan jobbigare än upp faktiskt. Det kändes mer onaturligt. Vi rullade ned ibland men oftast var det för brant och läskigt. Sedan cyklade vi hem. Då blev det plötsligt två mil.

Jag har precis bytt bloggdesign förresten. Jag fick ett litet ryck. Min design var ändå helt konstigt efter mitt mixtrande. Självklart har jag inte gjort designen själv. Tror ni att jag kan sådant? Jag tog designen ifrån en hemsida. Den liknade den jag hade innan ganska mycket med typsnitt och placeringar och sådär så det känns bra. Nu måste jag verkligen sova. Jag sade åt Magda att gå och lägga sig men själv stannar jag uppe. Inte helt okej. Imorgon ska jag sjunga förfullt med min kör. Vi har våra sista rep före vi åker och tävlar i Österrike på måndag! SHIET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0