Bloggar som jag läser febrilt

Rebecca utan räkor är så härlig! Det kan vi se bland annat här, här och här.
Niotillfem är himla bra! Titta bara här, här och här!
Egoina. Vilken kvinna! Sjukt kul här och här med. Det här är helt fantastiskt och här har jag skrivit om Egoina förut.
Tinkerbella läser jag också. Hon är underbar hela tiden! Bara att klicka in och se hennes fina bilder och videos. Det är fint hela tiden hela tiden!
Nyligen hittade jag Agnes. Så fina små inlägg hon skriver. Titta bara till exempel här och här. Åh. Fintfintfint!
Knivlisa (jag råkar alltid skriva kvinlisa). Hon är himla rolig! Titta här och här och här bland annat.
MyMilkToof. DET HÄR ÄR SÅ SÖTT ATT MAN DÖR LITE! Titta här och här och du är fast.
Sedan har vi även tjuvlyssnat såklart. Det mesta lockar till skratt.

Jag ger er bara tips på de bästa inläggen jag kom över nu. Det finns en hel del annat bra om ni tittar mer noggrant. Jag ville länka ungefär hundra stycken länkar till men jag märkte att jag inte fick göra fler länkar än såhär. Förargligt. Men ni fattar grejen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Åhh vilken komplimang att få vara med på din lista! Tack så mycket!''Och inlägget överst på sidan. Kunde jag inte kommentera.



Men allvarligt? Ni är ju identiska om du inte har fifflat med bilderna!? Sjukt!

Hoppas det är/var bra på gotland :)

2011-07-30 @ 00:20:16
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0