Torsdagar är tydligen min försova-sig-dag

Varför försover jag mig alltid på torsdagar!? Jag fattar inte! Förra terminen försov jag mig mest hela tiden på den fjärde dagen i vecka. Det var jobbigt, men förståeligt. Det var en onödig svenskalektion och den började 8:40. Nu har jag naturkunskap som börjar 9:50 OCH JAG FÖRSOVER MIG!?!?!?!? Jag fattar inte. Jag gillar faktiskt naturkunskap och det är en lång sovmorgon. Jag vet om att det är extra viktigt att vakna på torsdagar och tänker extra på det innan jag somnar. Då borde jag ju vakna, men nej. Imorse (idag) vaknade jag halv tolv av mig själv. Klockan hade ringt men jag hade inte alls hört den. Kanske är min väckerklocka tyst varje torsdag? Men nej. Så är det inte heller. Skit också.

Förrsten hade jag full närvaro hela förra veckan, fast jag kom sent både tisdag, onsdag och missade hela första lektionen på torsdag. Det ger mig inte precis motivation till att komma i tid.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

för att torsdagar görs på jävulskap.



"it must be thursday. i never got the hang of thursdays"

2011-02-06 @ 12:10:53
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0