The Dreams And Imagination Project

Vilken underbar video! Jag trodde att jag hade nämnt att vi var med i ett projekt som hette Dreams and Imagination men jag hittade inget inlägg om det. Det är iallafall flera som har filmat när de sjunger till denna låt, och så är det ihopklipp snyggt. Scengymnasiet var med, eller de som ville iallafall! Kan ni hitta mig? Man ser inte när jag sjunger men jag syns ibland ändå. Jag syns bland annat på 0:50 ifall ni inte orkar leta. 1:50 är en lärare i min skola! Duktig va? I slutrefrängen är Scengymnasiet de som går runt till höger, så ni vet. Titta nu och njut! Det går inte att låta bli att le =D

Ni kanske undrar varför jag är uppe en sådan här konstig tid. Faktiskt har jag suttit uppe sedan klockan fem, för att jag inte kunnat sova. Jag brukar kunna somna ganska snabbt men med tanke på att jag brukar lägga mig ungefär när jag ska gå upp så förstår jag att min dygnsrytm är förvirrad. Jag hoppas att den hittar rätt snart ändå. Snart bör jag göra mig redo för skolan. Blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

damn dem har stavat mitt namn fel, som vanligt !! gaah! 3:27

2011-01-10 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0