Mysig musik - Mysik

Jag köpte lite nya skivor häromdagen! Jag såg reklam på en skiva vid namn "Absolute Acoustic" på tunnelbanan. Kind of perfect! Jag köpte även Taylor Swifts skiva Speak Now och John Mayers skiva Battle Studies. Jag hade redan hört alla låtar på den skivan, förutom War of My Life, men jag tycker om att ha skivfodralen. Nu har jag alla hans skivor! Kärlek <3 Här är lite låtar som hittats på mina nya skivor. Jag har räknat ut att det kommer att ta 28 min och 32 sek att lyssnar på alla. Vill ni ägna 28 min och 32 sekunder åt att lyssna på min rekommenderade musik? Jag tycker att ni ska det (:

Ellie Goulding - Your Song


Eva Cassidy - Fields of Gold


Norah Jones - Come Away With Me


Sophie Zelmani - Always You


John Mayer - All We Ever Do Is Say Goodbye


John Mayer - Do You Know Me


Taylor Swift - Enchanted


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Jaaa mums!

Ja precis, annars blir det så kladdigt i kastrullen. kommer inte ihåg vad det heter nu när man kör med en tallrik ovanför..men något koka o.s.v =) Haha kram

2011-02-12 @ 02:47:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0