Jomen det går bra nu

Jag började 07:30 imorse. Jag är inte morgonpigg. Det var väl det. Annars äre najs! Jag gillar att åka buss. Fröknarna är fina. Barnen är underbara. Mestadels. Hihi. Det svåra är att jag inte riktigt vet vad som gäller just här. Vilka regler just den här förskolan har. Vilka gränser man drar. Det känns dock som att det kommer lösa sig så fort jag kommer in i verksamheten ordentligt. Det var en skön mjukstart nu med inte så många barn den här veckan. Nästa vecka blir det full rulle tydligen. Ojdå. Jag som är helt slut när jag kommer hem redan nu. 

Nu ska jag ut och köpa gummistövlar. Det måste man tydligen ha. Sedan ska jag köra lite bil. Jag ska backa för första gången. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0