Inte sådär superpigg precis nu

Kul att jag är smittad med dagisbaciller. Jag har hög feber, ont i halsen och snorar som en riktig snorunge. Jag fruktar att det är halsfluss. Jag brukar ha väldigt bra immunförsvar men immunförsvaret kunde visst inte hantera tre veckor på en förskola. Det här kanske låter som ännu ett negtivt inlägg igen men NEJ! Nu kommer vändpunkten, förstår ni.

Jag kommer att få ett så KICK-ASSimmunförsvar efter detta. Dessutom jobbar ju min mor och min syster på två andra förskolor vilket innebär att de släpar hem dagisbacillerna från deras jobb. Man skulle kunna säga att hela huset blir en enda stor bacillcamping. Vi kommer att bli superhjältarna i immunförsvarsvärlden! Just saying. Nu måste jag gå och snyta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0