Min sista påsklovsdag någonsin

Imorgon börjar skolan igen. Superskoj. Jag har iallafall haft ett underbart lov. Man kunde inte ha önskat sig ett bättre väder! Jag har lekt sommarlov för fullt. Idag har jag och Magda cyklat iväg och haft en liten picnic i en park. Supermysigt! Jag har varit massor på gymmet. Jag märker faktiskt redan skillnad på både armar och ben. Det ger mig motivation till att fortsätta. En god spiral (:

Imorgon ska jag på Ellis studentskiva. Det är tema Bokstaven B. Man kan alltså klä ut sig till saker på B. Björn, Bebis, Barbapapa, Bonde, Barbie, Bolibompadraken... osv. Man kan även vara Beige, Blå, Bajsbrun (eller bara brun nu när jag tänker efter). Kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0