En riktigt glad påsk på er



Nu är allt fult påskpynt framme. De där fula kycklingarna som man gjorde på fritids i tvåan. Det ni ser är mitt egengjorda påskpynt. Jag har såklart inte gjort brickan och korgarna men resten är ihoppysslat från dagis och uppåt. Jag spanade in mammas påsklåda. Stackars föräldrar som måste spara och låtsas bli glada för alla "kycklingar". Jag hittade en skitful som min syrra hade gjort.. HAHA! Jag säger det igen; Stackars föräldrar.

Fast jag gillar mitt påskpynt. Det ger mig minnen. Jag kommer ihåg när jag gjorde de flesta.
Nu ska jag äta godis! Fast det har jag iofs gjort konstant sedan i lördags. Jag kan typ inte sluta. Inte förrän godiset är slut (för då går det ju inte liksom). Pappa köpte 3 kg när det var extrapris (fast pappas godissmak är inte den bästa men allt med socker går ner typ) Stackars mina tänder.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D

KRAM

2011-04-25 @ 09:12:43
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0